Werknemers Login Bel een vestiging zoeken
Administratief medewerker met gevoel voor automatisering

Word jij onze nieuwe collega?

Aad Dobbe

Vragen? Bel Omnyacc in

0223 - 68 86 00

Locatie Kooypunt

0223 - 62 82 84

Locatie drs. F. Bijlweg

023 - 528 32 54

072 - 572 06 26

0229 - 27 19 94

058 - 8200900

0224 - 762886

0222 - 31 54 44

0228 - 56 10 10

Administratief medewerker met gevoel voor automatisering

Een positie met veel variatie en uitdagingen. Dat is deze vacature Administratief medewerker (32 - 40 uur) bij onze vestiging in Schagen. De uitdagingen variëren van het inrichten en verwerken van administraties, tot het actief bijdragen aan het verder digitaliseren van het administratieve proces bij klanten. Doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden zijn hier écht aanwezig, net als een goed salaris, prettige sfeer, laag personeelsverloop en hoge mate van professionaliteit. Ben jij de enthousiaste en leergierige collega die we zoeken?

De functie

Vanuit onze vestiging in Schagen pak je de volgende werkzaamheden op:

  • verzorgen van continue bijgewerkte financiële administraties van klanten
  • begeleiden van klanten bij het digitaliseren van hun administratieve proces
  • verzorgen van de aangiften omzetbelasting
  • onderhouden van contact met de klant
  • bewaken en optimaliseren administratieve processen voor de klant
  • maken tussentijdse cijfers

Functie-eisen

Je beschikt minimaal over een MBO-opleiding op het gebied van bedrijfsadministratie. Verder ben je iemand die over goede communicatieve vaardigheden beschikt en:

  • automatiseringsminded is
  • leergierig is en wilt blijven ontwikkelen
  • bereid is om op piekmoment door te pakken
  • klantgericht is en altijd het klantbelang centraal stelt
  • nauwkeurig kan werken
  • flexibel is en tegen stress kan
  • goed kan samenwerken met collega's

Omnyacc: jouw nieuwe werkgever?

Vanuit 9 lokale vestigingen en samen met 250 medewerkers biedt Omnyacc haar klanten het beste van 2 werelden: de deskundigheid en veelzijdigheid van het grote kantoor en de flexibiliteit, persoonlijke aandacht en betrokkenheid van de lokale dienstverlener.
Diezelfde 2 werelden werken ook in jouw voordeel als Administratief medewerker. Aan de ene kant bieden wij goede ontwikkel- en groeimogelijkheden, plus een compleet arbeidsvoorwaardenpakket. Aan de andere kant vind je op de lokale vestiging veel vrijheid, waar je zelfstandigheid goed van pas komt.
In onze recent geopende vestiging Schagen werken nu zo'n 7 collega's. Onze collega's zijn vlot, ambitieus, deskundig en in staat om een goede band op te bouwen met hun klanten. Je krijgt binnen ons kantoor alle ruimte om jezelf verder te specialiseren en te ontwikkelen.

Wij bieden

Je krijgt na een intern opleidingstraject je een eigen cliëntenpakket. Bij ons is er ruime aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en groei, hetgeen ook wordt gestimuleerd door middel van interne en externe cursussen/opleidingen, alsmede door begeleiding van je collega's. Je kunt gebruik maken van onze pensioen- en studiekostenregeling. Er dient ook een goede balans te zijn tussen privé en werk. Hierbij speelt teamgeest en wederzijds iets over hebben voor je collega's mede een grote rol.

Informatie en solliciteren

Ben je enthousiast geworden? Stuur jouw motivatie en curriculum vitae naar Aad Dobbe via a.dobbe@omnyacc-schagen.nl. Heb je vragen of wil je liever eerst wat meer informatie over de functie? Mail of bel dan met Aad via bovenstaand e-mailadres of via telefoonnummer: 0224 - 762886.

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kan cookies ook niet accepteren.