Werknemers Login Bel een vestiging zoeken
  • Sinds 1930
  • Eén loket voor uw ondernemerszaken
  • Eerlijke tarifering
  • Certificaat Horizontaal Toezicht

Klachtenregeling

Mocht een opdrachtgever en/of andere betrokkenen aanmerkingen hebben op het handelen van een medewerker of op de dienstverlening van één van de vestigingen van Omnyacc dan kunt u zich wenden tot de contactpersoon van de vestiging, de compliance officer of de vertrouwenspersoon.

Wij gaan ervan uit dat meldingen te goeder trouw zijn en uiting geven aan oprechte, gegronde zorg. Alle meldingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld. Wij zullen uw klacht of melding vertrouwelijk behandelen.

Laatste nieuws

25 feb
Uit antwoorden van staatssecretaris Vijlbrief op Kamervragen blijkt dat er dit jaar nog geen eHerkenning vereist is voor het indienen van de...

Agendapunten

26 mrt
Op donderdag 26 maart 2020 verzorgen wij een workshop met actuele ontwikkelingen en nuttige tips rond aannemen, stimuleren en behouden van...
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kan cookies ook niet accepteren.