Werknemers Login Bel een vestiging zoeken
  • Sinds 1930
  • Eén loket voor uw ondernemerszaken
  • Eerlijke tarifering
  • Certificaat Horizontaal Toezicht

Onze dienstverlening scoort een 7,8

03 januari 2014

In januari 2013 hebben wij onze klanten naar hun klantbeleving gevraagd. Uit deze enquête kwamen mooie resultaten naar voren en ook enkele punten waar wij ons nog meer in kunnen ontwikkelen. Zo krijgen wij gemiddeld een 7,8 voor onze dienstverlening. Een cijfer waar wij erg trots op zijn. Ook zijn we erg blij met het resultaat dat ruim 80% van onze klanten ons aanbeveelt bij anderen. Op deskundigheid, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid geeft ruim 91% ons een 7 of hoger. In vergelijking scoort proactief adviseren en transparantie iets lager. Hiermee gaan wij aan de slag! Op het gebied van automatisering is ruim 83% gemiddeld tot positief over het verder automatiseren van administratieve processen. Hier zijn wij al druk mee bezig en blijven wij ook verder ontwikkelen zonder het persoonlijk contact uit het oog te verliezen. Ten slotte blijven wij de kwartaalnieuwsbrief die onze klanten per post krijgen voorlopig uitgeven, aangezien veel klanten daar waarde aan hechten. Dit geldt ook voor de digitale nieuwsbrief die zij maandelijks van ons ontvangt.

Volg @Omnyacc op twitter

Nieuwsbrief

Velden gemarkeerd met een* zijn verplicht
X

Benieuwd naar de plannen van het kabinet?

Download dan nu de miljoenennota en lees o.a. over:

  • De nieuwe tarieven inkomstenbelasting
  • Internationale wijzigingen
  • Wijzigingen in de btw
 

Download dan nu de miljoenennota en lees oa over:

  • De nieuwe tarieven inkomstenbelasting
  • Internationale wijzigingen
  • Wijzigingen in de btw
 
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kan cookies ook niet accepteren.