Werknemers Login Bel een vestiging zoeken
Relatiebeheerder met gevoel voor automatisering

Word jij onze nieuwe collega?

Gerrit van der Velde, zelfstandig assistent-accountant

Vragen? Bel Omnyacc in

0223 - 68 86 00

Locatie Kooypunt

0223 - 62 82 84

Locatie drs. F. Bijlweg

023 - 528 32 54

072 - 572 06 26

0229 - 27 19 94

058 - 8200900

0224 - 762886

0222 - 31 54 44

0228 - 56 10 10

Relatiebeheerder met gevoel voor automatisering

Een functie die het beste biedt van twee werelden en waar de uitdagingen grenzeloos zijn. Dat is de functie 'relatiebeheerder met gevoel voor automatisering' (32-40 uur) bij onze vestiging in Leeuwarden. Ontwikkeling en groei zijn dagelijks onderdeel van jouw werkdag.

Wie zijn wij?

Omnyacc is een deskundig en veelzijdig accountantskantoor met 9 lokale vestigingen in Nederland. Onze adviseurs ondersteunen klanten op financieel en fiscaal gebied. Flexibiliteit, persoonlijkheid en betrokkenheid zijn de kern van onze visie en betreffende advisering.

Binnen kantoor Leeuwarden hebben wij een missie: one stop shopping. Onze adviseurs geven advies op het gebied van accountancy, fiscaliteit, HRM, salaris, Arbo-coördinatie, pensioen en inkomen. Deze brede vorm van expertise bieden wij met persoonlijk contact aan onze klanten. Een vast contactpersoon voor de klant zorgt voor een persoonlijk band, waardoor wij thuis zijn binnen de onderneming. Hierdoor kent de adviseur de bedrijfscultuur en interne processen bij de verschillende klanten, zodat er passend advies gegeven wordt aan de ondernemer.

Vrijheid is in één adem te noemen met de cultuur die binnen onze organisatie heerst. Omnyacc kent een platte organisatiestructuur waar vrijwel geen hiërarchie te vinden is. Als een van onze adviseurs ben je je eigen ondernemer binnen de organisatie en heb je de volledige vrijheid om jezelf verder te ontwikkelen. Voor ons maakt het werknemerssucces het accountantskantoor Omnyacc!

Daarnaast wordt er nauw samengewerkt met collega's in een hecht en gezellig team. Er is veel ruimte voor vrijheid en ondernemerschap. Daarnaast kun je terecht bij jouw behulpzame collega's met een grote dosis ervaring en kennis binnen de vele verschillende expertises. Ook kun je de klant doorschakelen naar één van jouw collega's. Hiermee biedt je klanten niet alleen advies omtrent jouw eigen vak, maar reik je hen uitkomsten aan op andere adviesgebieden.

Wat ga je doen?

De rol als relatiebeheerder daagt je uit om de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden, adviesopdrachten en bijbehorend klantcontact met professie en enthousiasme uit te voeren. Automatisering is een belangrijk onderdeel binnen jouw functie. De relatiebeheerder zet belangrijke stappen in automatisering richting klant en Omnyacc intern. Automatisering is binnen de huidige maatschappij onmisbaar geworden, waardoor alle belangrijke processen en werkzaamheden van een organisatie afgestemd moeten worden op deze technologische ontwikkelingen. Hierdoor is vooruitstrevende ontwikkeling en advies richting klanten van essentieel belang. De werkzaamheden van de relatiebeheerder zien er als volgt uit:

  • Begeleiden en signaleren van samenstelopdrachten van (complexe) jaarrekeningen voor onze MKB cliënten
  • Maken en bespreken van maand- of kwartaalrapportages
  • Opstellen van samenhangende fiscale aangiften
  • Signaleren van problemen bij cliënten: je onderneemt actie of je voert zelf adviesopdrachten uit
  • Eventueel controleren van jaarrekeningen: in een klein team verzorg je een aantal controleopdrachten

Wat vragen wij?

jij hebt:

  • Afgeronde SPD of accountantsopleiding
  • Studerend voor RA of AA
  • Relevante werkervaring in de accountancy
  • Affiniteit met automatisering

Jij bent:

  • Communicatief vaardig
  • Overtuigingskracht
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Situationeel leiderschap
  • Analytische vaardigheden
  • Resultaat- en kwaliteitsgerichtheid

Wat bieden wij?

Als werkgever vinden wij het belangrijk dat de juiste vergoedingen voortvloeien uit het harde werk en prestaties die de mens met zich meebrengt. Daarom bieden wij:

  • Een goed salaris met beloningsbeleid (opbouw in salaris voortvloeiend uit geleverde prestaties)
  • Doorlopende opleidingsmogelijkheden en opleidingsbudget
  • Werktijden tussen 08:00 en 18:00 uur flexibel in te delen
  • Een dynamische en leuke werkomgeving
  • Vrijheid in de manier van werken en ontwikkeling
  • De functie betreft 32 tot 40 uur per week

Solliciteren?

Ben jij de ondernemende collega die wij zoeken? Stuur dan jouw sollicitatiebrief en CV naar y.koopal@omnyacc-phrm.nl Voor vragen of meer informatie over de functie kun je ook terecht bij Ynte Koopal.

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kan cookies ook niet accepteren.