Werknemers Login Bel een vestiging zoeken

Vragen? Bel Omnyacc in

0223 - 68 86 00

Locatie Kooypunt

0223 - 62 82 84

Locatie drs. F. Bijlweg

023 - 528 32 54

072 - 572 06 26

0229 - 27 19 94

058 - 8200900

0224 - 762886

0222 - 31 54 44

0228 - 56 10 10

Zelfstandig assistent accountant / relatiebeheerder met ambitie

Voor ons kantoor op Texel zijn wij op zoek naar een zelfstandig assistent accountant / relatiebeheerder (32 – 40 uur). Je hebt een afgeronde HBO-opleiding Bedrijfseconomie of Accountancy, minimaal 4 jaar relevante werkervaring en affiniteit met automatisering. Je bent klantgericht, een teamspeler en je bent pro-actief. Jij denkt mee met de klant én met je collega's. Jij ziet dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst voor onze branche. Je wilt je als professional blijven ontwikkelen en je ziet jezelf doorgroeien naar een leidinggevende rol.

De functie

Je versterkt ons door de volgende kernverantwoordelijkheden met succes te realiseren:

• het samenstellen van jaarrekeningen en het opstellen van tussentijdse cijfers
• het onderhouden van contact met cliënten en signaleren van problemen. Je onderneemt actie of je voert zelf adviesopdrachten uit.
• (deels) samen met cliënt verwerken van administratieve gegevens alsmede het begeleiden van cliënten in het voeren van financiële administraties en optimaliseren van het administratieve proces en automatisering hiervan
• signaleren van problemen en deze communiceren met collega's/cliënten

Kortom, je bent toe aan een nieuwe stap in je loopbaan. Bij ons vind je de buitengewone mix van professioneel interessant en hoogwaardig werk in de prachtige Texelse leefomgeving, waarin natuur, rust en ruimte centraal staan.

Omnyacc Texel: jouw nieuwe werkomgeving

In deze functie is er ruime aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en groei, hetgeen ook wordt gestimuleerd door middel van interne en externe cursussen. Omnyacc Texel is onderdeel van de Omnyacc groep. Vanuit 9 lokale vestigingen en samen met 250 medewerkers biedt Omnyacc haar (MKB)klanten het beste van twee werelden: de deskundigheid en veelzijdigheid van het grote kantoor en de flexibiliteit, persoonlijke aandacht, betrokkenheid en het informele karakter van de lokale dienstverlener. Wij bieden niet alleen accountancy- en fiscale dienstverlening aan, maar adviseren onze klanten ook op het gebied van bedrijfsfinancieringen, financiële planningen, bedrijfsopvolging, HRM en pensioen. Daarnaast begeleiden wij werkgevers bij het organiseren van hun personeel & organisatie beleid.

Ben je geïnteresseerd?

Ben je ervan overtuigd dat jij nieuwe collega bent die wij zoeken? En ben je klaar voor de uitdaging die deze vacature met zich meebrengt? Laat het ons weten door te solliciteren via onderstaande knop. Heb je vragen of wil je liever eerst wat meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Michel Krediet of Bart Goemans 0222 - 315444.

Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid zoals beschreven in ons privacy statement. Je kan cookies ook niet accepteren.